Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Praca z dziećmi przedszkolnymi wymaga systematyczności, pewnego stałego porządku, nie tylko po to, by przebiegała sprawnie, ale i po to, by dając dzieciom poczucie pewności, przewidywalności w czasie, dawała jednocześnie poczucie bezpieczeństwa i przynosiła efekty.

Zainteresowanym Rodzicom przedstawiamy, jak wygląda dzień w naszym przedszkolu w poszczególnych grupach.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE 3 -LATKÓW

8.00 – 13.00 realizacja Podstawy programowej

6.30 – 8.10 schodzenie się dzieci; kontakty indywidualne nauczycielki z dziećmi i rodzicami; zabawy w kącikach zainteresowań; zajęcia wynikające z własnej aktywności dzieci ; ćwiczenia zmysłowe, logopedyczne (oddechowe, artykulacyjne); monitorowanie rozwoju dzieci, praca wyrównawcza; przygotowanie pomocy dydaktycznych do zajęć
8.10 – 8.20 zabawa ruchowa lub zestaw ćwiczeń gimnastycznych porannych
8.20 – 8.30 przygotowanie do śniadania; czynności higieniczno-sanitarne,
8.30 – 9.00 śniadanie
9.00 – 9.30 zajęcia wychowawczo- dydaktyczne zorganizowane z całą grupą według tygodniowego rozkładu zajęć – zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową oraz wybrany program wychowania przedszkolnego
9.30 – 10.30 zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: konstrukcyjne, tematyczne w sali lub w ogrodzie przedszkolnym. Tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci
10.30 – 10.45 II śniadanie
10.45 – 11.45 spacery i zabawy swobodne oraz zorganizowane na powietrzu; zabawa ruchowa
11.45 – 12.00 przygotowanie do obiadu; czynności higieniczno-sanitarne
12.00 – 12.30 obiad
12.30 – 12.45 przygotowanie do leżakowania; czynności higieniczno-sanitarne
12.45 – 14.10 leżakowanie
14.10 – 14.20 zabawa ruchowa
14.20 – 14.30 przygotowanie do podwieczorku; czynności higieniczno-sanitarne
14.30 – 14.45 podwieczorek
14.45 – 16.30 słuchanie bajek, śpiewanie piosenek, zabawy dowolne, gry stolikowe, zabawy loteryjkami, puzzlami; czynności porządkowe; pobyt w ogrodzie przedszkolnym; rozchodzenie się dzieci; rozmowy z rodzicami
15.15 – 15.30 zajęcia dodatkowe

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE 4 -LATKÓW

8.00 – 13.00 realizacja Podstawy programowej

6.30 – 8.10 schodzenie się dzieci; kontakty indywidualne nauczycielki z dziećmi i rodzicami; zabawy w kącikach zainteresowań; zajęcia wynikające z własnej aktywności dzieci ; ćwiczenia zmysłowe, logopedyczne (oddechowe, artykulacyjne); monitorowanie rozwoju dzieci, praca wyrównawcza; przygotowanie pomocy dydaktycznych do zajęć
8.10 – 8.20 zabawa ruchowa lub zestaw ćwiczeń gimnastycznych porannych
8.20 – 8.30 przygotowanie do śniadania; czynności higieniczno-sanitarne
8.30 – 9.00 śniadanie
9.00 – 9.30 zajęcia wychowawczo- dydaktyczne zorganizowane z całą grupą według tygodniowego rozkładu zajęć – zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową oraz wybrany program wychowania przedszkolnego
9.30 – 10.30 zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: konstrukcyjne, tematyczne w sali lub w ogrodzie przedszkolnym. Tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci
10.30 – 10.45 II śniadanie
10.45 – 11.45 spacery i zabawy na powietrzu; zabawa ruchowa
11.45 – 12.00 przygotowanie do obiadu; czynności higieniczno-sanitarne
12.00 – 12.30 obiad
12.30 – 12.45 kształtowanie zachowań prozdrowotnych – mycie zębów
12.45 – 14.10 poobiedni odpoczynek – wyciszenie, relaksacja, słuchanie bajek; zabawy oparte na spontanicznej aktywności dziecka w sali, zabawa dydaktyczna. Przy sprzyjających warunkach pogodowych pobyt w ogrodzie przedszkolnym lub spacer
13.00 – 15.30 zajęcia dodatkowe, zawody sportowe, zajęcia z zakresu terapii, organizacja imprez i uroczystości przedszkolnych
14.10 – 14.20 zabawa ruchowa
14.20 – 14.30 przygotowanie do podwieczorku; czynności higieniczno-sanitarne
14.30 – 14.45 podwieczorek
14.45 – 16.30 słuchanie bajek, śpiewanie piosenek, zabawy dowolne, gry stolikowe, zabawy loteryjkami, puzzlami; czynności porządkowe; pobyt w ogrodzie przedszkolnym; rozchodzenie się dzieci; rozmowy z rodzicami

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE 5- LATKÓW i 6 -LATKÓW

8.00 – 13.00 realizacja Podstawy programowej

6.30 – 8.10 schodzenie się dzieci; kontakty indywidualne nauczycielki z dziećmi i rodzicami; zabawy w kącikach zainteresowań; tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania i odkrywania, podejmowanie zabaw badawczych, zabawy i zajęcia stymulujące rozwój dzieci , ćwiczenia logopedyczne; monitorowanie rozwoju dzieci, praca wyrównawcza; przygotowanie pomocy dydaktycznych do zajęć
8.10 – 8.20 zestaw ćwiczeń gimnastycznych porannych
8.20 – 8.30 przygotowanie do śniadania; czynności higieniczno-sanitarne
8.30 – 8.45 śniadanie
8.45 – 9.00 kształtowanie zachowań prozdrowotnych – mycie zębów
9.00 – 10.00 zajęcia wychowawczo- dydaktyczne zorganizowane z całą grupą według tygodniowego rozkładu zajęć – zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową oraz wybrany program wychowania przedszkolnego
10.00 – 11.00 zabawy dowolne wynikające z własnej aktywności dzieci: konstrukcyjno – techniczne, tematyczne, twórcze w sali lub w ogrodzie przedszkolnym. Tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania i odkrywania, rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań dzieci
10.30 – 10.40 II śniadanie
11.00 – 11.50 Pobyt w ogrodzie, spacery i zabawy na powietrzu: obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe, zabawy i gry sportowe, zabawy organizowane i swobodne; zabawa ruchowa
11.50 – 12.00 przygotowanie do obiadu; czynności higieniczno-sanitarne
12.00 – 12.30 obiad
12.30 – 12.45 kształtowanie zachowań prozdrowotnych – mycie zębów
12.30 – 13.00 Zabawy dydaktyczne. Wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką i literaturą; praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensacyjnym i wychowawczym. Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu.
13.00 – 15.30 zajęcia dodatkowe i specjalistyczne, zawody sportowe, zajęcia z zakresu terapii, organizacja imprez i uroczystości przedszkolnych
13.00 – 14.15 Pobyt na powietrzu, spacery. W razie niepogody zabawy zorganizowane, dydaktyczne, utrwalające nabyte umiejętności i wiedzę w sali zabaw. Monitorowanie rozwoju dzieci, praca kompensacyjno-wyrównawcza; zabawa ruchowa
14.15 – 14.30 przygotowanie do podwieczorku; czynności higieniczno-sanitarne
14.30 – 14.45 podwieczorek
14.45 – 16.30 Pobyt w ogrodzie, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze itd. lub w zabawy w sali: słuchanie bajek, śpiewanie piosenek, zabawy dowolne, gry stolikowe, zabawy loteryjkami, puzzlami; praca indywidualna; rozchodzenie się dzieci; kontakt indywidualny z rodzicami