RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE TRZYLATKÓW

REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ 8.00 – 13.00

GODZINYPRZEBIEG DNIA
6.30 – 7.30Grupy łączone
  7.30 – 8.00Schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne nauczyciela z dziećmi
i rodzicami. Zabawy w kącikach zainteresowań, zajęcia wynikające
z aktywności własnej dzieci : ćwiczenia zmysłowe, logopedyczne ; monitorowanie rozwoju dzieci. Praca wyrównawcza, przygotowanie pomocy do zajęć dydaktycznych.
8.00 – 8.15Zabawa ruchowa lub zestaw ćwiczeń gimnastycznych porannych.
8.15 – 8.30Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno – sanitarne.
8.30 – 9.00Śniadanie.
 9.00 – 9.30Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne zorganizowane z całą grupą, zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową
i wybrany program edukacji przedszkolnej.
   9.30 – 10.15Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci ; konstrukcyjne, tematyczne
w Sali lub na świeżym powietrzu; tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci.
 10.15 – 10.30Drugie śniadanie.
10.30 – 10.45Nauka języka angielskiego ( środa, czwartek ).
10.45 – 11.45Spacery i zabawy na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe.
11.45 – 12.00Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczno – sanitarne.
12.00 – 12.30Obiad.
12.30 – 12.45Przygotowanie do leżakowania.
12.45 – 14.10Leżakowanie.
 14.10 – 14.20Zabawa ruchowa.
14.20 – 14.30Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno – sanitarne.
14.30 – 14.45Podwieczorek.
  14.45 – 15.30Słuchanie bajek, śpiewanie piosenek, zabawy dowolne ; gry stolikowe, zabawy loteryjkami, puzzlami, czynności porządkowe, rozchodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami.
15.30 – 16.30Grupy łączone.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE CZTEROLATKÓW

REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ 8.00 – 13.00

GODZINYPRZEBIEG DNIA
    7.00 – 8.00Schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne nauczyciela z dziećmi
i rodzicami. Zabawy w kącikach zainteresowań, zajęcia wynikające
z aktywności własnej dzieci : ćwiczenia zmysłowe, logopedyczne ; monitorowanie rozwoju dzieci. Praca wyrównawcza, przygotowanie pomocy do zajęć dydaktycznych.
8.00 – 8.15Zabawa ruchowa lub zestaw porannych ćwiczeń gimnastycznych.
8.15 – 8.30Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno – sanitarne.
8.30 – 9.00Śniadanie.
9.00 – 9.30Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne zorganizowane z całą grupą, zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową
i wybrany program edukacji przedszkolnej.
9.30 – 10.30Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci ; konstrukcyjne, tematyczne
w Sali lub na świeżym powietrzu; tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci.
10.30 – 10.45Drugie śniadanie.
10.45 – 11.00Nauka języka angielskiego ( środa, czwartek ).
11.00 – 11.45Spacery i zabawy na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe.
11.45 – 12.00Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczno – sanitarne.
12.00 – 12.30Obiad.
12.30 – 13.00Poobiedni odpoczynek – wyciszenie, relaksacja, słuchanie bajek.
13.00 – 14.10Zabawy oparte na spontanicznej aktywności dziecka, zabawy dydaktyczne, zajęcia dodatkowe, zawody sportowe, zajęcia
z zakresu terapii, organizacja imprez i uroczystości przedszkolnych.
Przy sprzyjającej pogodzie pobyt w ogrodzie przedszkolnym lub spacer.
14.10 – 14.20Zabawa ruchowa.
14.20 – 14.30Przygotowania do podwieczorku, czynności higieniczno – sanitarne.
14.30 – 14.45Podwieczorek.
14.45 – 16.00Słuchanie bajek, śpiewanie piosenek, zabawy dowolne ; gry stolikowe, zabawy loteryjkami, puzzlami, czynności porządkowe, rozchodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE PIĘCIOLATKÓW

REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ 8.00 – 13.00

GODZINYPRZEBIEG DNIA
  7.30 – 8.00Schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne nauczyciela z dziećmi
i rodzicami. Zabawy w kącikach zainteresowań, zajęcia wynikające
z aktywności własnej dzieci : ćwiczenia zmysłowe, logopedyczne ; monitorowanie rozwoju dzieci. Praca wyrównawcza, przygotowanie pomocy do zajęć dydaktycznych.
8.00 – 8.15Zabawa ruchowa lub zestaw porannych ćwiczeń gimnastycznych.
8.15 – 8.30Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno – sanitarne.
8.30 – 9.00Śniadanie.
  9.00 – 10.00Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne zorganizowane z całą grupą, zintegrowana działalność edukacyjna
w oparciu o podstawę programową i wybrany program edukacji przedszkolnej.
10.00 – 10.45Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci ; konstrukcyjne, tematyczne
w Sali lub na świeżym powietrzu; tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci.
             10.45 – 11.00Drugie śniadanie.
11.00 – 11.30Nauka języka angielskiego ( środa, czwartek ).
11.30 – 11.45Spacery i zabawy na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe w Sali.
11.45 – 12.00Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczno – sanitarne.
12.00 – 12.30Obiad.
12.30 – 13.00Poobiedni odpoczynek – wyciszenie, relaksacja, słuchanie bajek.
  13.00 – 14.10Zabawy oparte na spontanicznej aktywności dziecka, zabawy dydaktyczne, zajęcia dodatkowe, zawody sportowe, zajęcia z zakresu terapii, organizacja imprez i uroczystości przedszkolnych. Przy sprzyjającej pogodzie pobyt
w ogrodzie przedszkolnym lub spacer.
14.10 – 14.20Zabawa ruchowa.
14.20 – 14.30Przygotowania do podwieczorku, czynności higieniczno – sanitarne.
14.30 – 14.45Podwieczorek.
  14.45 – 15.30Słuchanie bajek, śpiewanie piosenek, zabawy dowolne ; gry stolikowe, zabawy loteryjkami, puzzlami, czynności porządkowe, rozchodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE SZEŚCIOLATKÓW

REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ 8.00 – 13.00

GODZINYPRZEBIEG DNIA
8.00 – 8.15Schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne nauczyciela
z dziećmi i rodzicami. Zabawy w kącikach zainteresowań, zajęcia wynikające
z aktywności własnej dzieci : ćwiczenia zmysłowe, logopedyczne ; monitorowanie rozwoju dzieci. Praca wyrównawcza, przygotowanie pomocy do zajęć dydaktycznych. Zabawa ruchowa lub zestaw porannych ćwiczeń gimnastycznych.
8.15 – 8.30Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno – sanitarne.
8.30 – 9.00Śniadanie.
  9.00 – 10.00Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne zorganizowane z całą grupą, zintegrowana działalność edukacyjna
w oparciu o podstawę programową i wybrany program edukacji przedszkolnej.
10.00 – 10.30Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci ; konstrukcyjne, tematyczne
w Sali lub na świeżym powietrzu; tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci.
10.30 – 10.45Drugie śniadanie.
10.45 – 11.30Spacery i zabawy na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe w Sali.
11.30 – 12.00Nauka języka angielskiego ( środa, czwartek ).
12.00 – 12.30Obiad.
12.30 – 13.00Poobiedni odpoczynek – wyciszenie, relaksacja, słuchanie bajek.
   13.00 – 14.10Zabawy oparte na spontanicznej aktywności dziecka, zabawy dydaktyczne, zajęcia dodatkowe, zawody sportowe, zajęcia z zakresu terapii, organizacja imprez i uroczystości przedszkolnych. Przy sprzyjającej pogodzie pobyt
w ogrodzie przedszkolnym lub spacer.
14.30 – 15.00 / 13.15 –  13.45Religia ( poniedziałek ). Religia  ( czwartek ).
14.10 – 14.20Zabawa ruchowa.
14.20 – 14.30Przygotowania do podwieczorku, czynności higieniczno – sanitarne.
14.30 – 14.45Podwieczorek.
14.45 – 15.00Słuchanie bajek, śpiewanie piosenek, zabawy dowolne ; gry stolikowe, zabawy loteryjkami, puzzlami, czynności porządkowe, rozchodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami.