Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Główne kierunki pracy dydaktyczno- wychowawczej na rok szk. 2021/2022

Rada Pedagogiczna naszego przedszkola corocznie opracowuje i zatwierdza do realizacji „Roczny plan pracy dydaktyczno- wychowawczo- opiekuńczej”, który wyznacza główne kierunki pracy w danym roku szkolnym. Opiera się on na wytycznych MEiN-u (podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w danym roku szkolnym), władz kuratoryjnych i miejskich, uwzględnia wnioski i spostrzeżenia z całorocznej pracy oraz potrzeby przedszkola. W bieżącym roku szkolnym w naszej placówce realizowane są, przez cały zespół nauczycieli, dwa główne zadania:

Zadanie 1.

,,Więcej ruchu dla Maluchów”-podnoszenie jakości edukacji poprzez działania uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich dzieci

Zadanie 2.

,,Rzeka przedszkolaka też urzeka”- wzmacnianie edukacji ekologicznej w przedszkolu, rozwijanie odpowiedzialności za środowisko naturalne. Kształtowanie umiejętności mądrego i odpowiedzialnego współżycia człowieka z przyrodą.

W bieżącym roku szkolnym pracę dydaktyczno- wychowawczo- opiekuńczą prowadzimy w oparciu o  Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego oraz Program wychowania przedszkolnego ,,Wokół przedszkola” wydawnictwo MAC, autorzy: M.Kwaśniewska, J Lendzion, W. Żaba-Żabińska.

Program „Wokół Przedszkola” odpowiada założeniom nowej podstawy programowej oraz wytycznym ustawowym, w myśl których program powinien być dostosowany do potrzeb i możliwości dzieci, a jednocześnie treści edukacyjne mogą wykraczać poza zakres treści ustalonych w podstawie. Jest on przeznaczony do pracy z dziećmi wszystkich grup wiekowych w przedszkolu, z uwzględnieniem dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych, w tym także dzieci zdolnych. Główną ideą wykorzystaną w programie „Wokół Przedszkola” jest warstwowa koncepcja wychowania, która obejmuje wszystkie obszary rozwoju i aktywności człowieka. Przedstawia jego rozwój w pięciu warstwach : biologicznej, psychologicznej, socjologicznej, kulturologicznej i duchowej.